Еңбек адамы – Жантурина Нагима Сейпиловна

Жантурина Нагима Сейпиловна еңбек жолын Көкшетау облысы Қызылтау ауданы Қарамұрза 8-жылдық мектебінде бастады. 1985 жылы А.С. Макаренко атындағы Сум мемлекеттік институтын үздік бітіріп, туған мектебіне оралды. Өзін тиімді педагог және перспективалы басшы ретінде көрсете білген ол 1989 жылы осы мектептің директоры болып тағайындалды, содан кейін Солтүстік Қазақстан облысы Уәлиханов ауданы Елтай орта мектебінің директоры болып ауыстырылды.

Мектеп директоры болып жұмыс істеген уақытында өз ұжымының педагогтарының еңбегін дұрыс ұйымдастырды, бұл олардың қызметінің нәтижелеріне әсер етті. Мектеп түлектері ҰБТ, конкурстар, жарыстар бойынша бірнеше рет үздік нәтиже көрсетті. Мектеп аудандағы ең үздіктердің бірі болып танылды. Қазіргі уақытта Нагима Сейпиловна Павлодар облысы білім беру басқармасының Білім беруді дамытудың инновациялық орталығында жұмыс істейді. Әдіскер практиканың «кеңістігі» мен ғылымның «кеңістігі» арасындағы қазіргі шындыққа қажетті байланысты жүзеге асырады.

Нагима Сейпиловна кәсіби түрде Халықаралық және республикалық деңгейдегі семинарлар, тренингтер, коучингтер өткізеді, педагогикалық жаңалықтарды үнемі біліп отырады, оларды зерттейді, сараптама жүргізеді және облыс педагогтерінің практикасына неғұрлым белсенді әдістерді енгізуге ұмтылады. Педагог Қарағандыда, Талдықорғанда, Өскеменде, Петропавлда, Түркістанда өткен республикалық және халықаралық конференцияларда жұмыс тәжірибесін жинақтайды. Нагима Сейпиловна облыстың жас педагогтеріне тәлімгер болып табылады. Өзінің педагогикалық қызметінде бірнеше рет ҚР Білім және ғылым министрінің, Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының, Солтүстік Қазақстан, Алматы, Түркістан облыстарының білім басқармаларының алғыс хаттарымен марапатталған. Оның есімі «Балаларға берілген жүрек» кітабына, облыстық білім беру басқармасының марапаттарына енгізілген, «Педагог-зерттеуші» номинациясының иегері. Тұрақты шығармашылық ізденіс, жеке жауапкершілік, өз жұмысының нәтижелеріне қызығушылық, талапшылдық, жауаптылық және өзін-өзі жетілдіру мұғалімнің педагогикалық портретінің негізін құрайды.